Πρόβλημα στο Προϊόν: Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο στην περίπτωση αυτή αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός δέκα (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή έχει εξαντληθεί . Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με αντιλογισμό χρέωσης της κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας.
• Αλλαγή γνώμης: Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας, απλά και μόνο λόγω μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
1. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δέκα (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
2. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει, να μην έχει χρησιμοποιηθεί,να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών, βίδες, διακοσμητικά κ.τ.λ.).
3. Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
4. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται αντιλογισμός συναλλαγής με αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών. (μεσα σε 14 εργάσιμες μέρες)
5. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η water4you, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις
9. Η water4you διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη σε κάθε περίπτωση.
Σε περίπτωση αλλαγής θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 24670-27608 η στο 6980177612, να μας ενημερώσετε για την επιστροφή – αλλαγή στην οποία θέλετε να προβείτε, και στη συνέχεια να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα σας δώσουμε για τη διαδικασία της επιστροφής-αντικατάστασης.
Το ελάχιστο κόστος αυτής της διαδικασίας (επιστροφή και αντικατάσταση) είναι 6 ευρώ (εντός Ελλάδος).
ΠΡΟΣΟΧΗ: επιστροφές που γίνονται χωρίς ενημέρωση του καταστήματος δε θα γίνονται δεκτές.